Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Być może zatrudniasz pracowników dzięki którym masz mniej pracy do wykonania. Sporo zatrudnianych osób na różnych stanowiskach ma przydzielone im zadania oraz obowiązki. Duże i średnie firmy mają z reguły podział na różne działy z adekwatnie wyszkolonym i wykwalifikowanymi ludźmi, fachowcami w swojej dziedzinie. Dzięki temu każdy otrzymuje pracę w zawodzie w jakim jest przyuczony i posiada doświadczenie lub staż. W wielu przypadkach część pracowników zatrudniona na wyższym szczeblu w ramach swojej pracy ma wliczone różne wyjazdy, spotkania poza firmowe by dotrzeć jak w najwyższym stopniu do klienta. Niekiedy pracownicy posyłani są w delegacje tak by usługi były eksportowane w dalsze rejony. Wiele wartościowych informacji na temat eksportu usług i delegowania pracowników można znaleźć na naszej stronie nowa dyrektywa wdrożeniowa w zakresie delegowania. Wiele praktycznych informacji także na temat pracy zagranicą, o zastępstwach za pracowników, wyjazdach i innych tematach często poruszanych podczas prowadzenia działalności lub też bycia pracownikiem.